Jak zacząć?

Najpierw musisz przeanalizować błędy w feedzie produktowym. Podstawowe błędy pomoże Ci wykryć nasz XML audyt. Jest darmowy, dzięki niemu znajdziesz bazowe niedociągnięcia techniczne w XML feedzie.

Dodatkowo, masz do dyspozycji aplikację Repairman, która specjalizuje się w wyszukiwaniu i naprawianiu tych błędów, które można automatycznie poprawić. Aplikacja jest darmowa i czeka na Twoją aktywację w Mergado Store.

Kolejnym krokiem są administracje poszczególnych wyszukiwarek. Większośc z nich wskaże Ci ewentualne błedy. Pamiętaj, że każda wyszukiwarka jest inna, ma trochę inne wymagania, dlatego też dobrze jest podejść do każdego feeda produktowego indywidualnie.

Analiza reklamy - tutaj konieczna jest albo dobra znajomość online marketingu, albo zatrudnienie do pomocy konsultanta marketingowego. Wprawdzie to już jest bieg na dłuższą metę, ale dzięki temu bez wątpienia zwiększysz swoją sprzedaż.

Wskazówka : Podstaw pracy z Mergado możesz uczyć się oglądając nasze filmiki instruktażowe.

Dzięki Google Analytics, lub statystykom poszczególnych wyszukiwarek dowiesz się, który z produktów przynosi straty i będziesz mógł rozwiązać dany problem. Powody strat są różne. Produkt może być na przykład umieszczony w złej karcie produktów, może mieć cenę nieadekwatną do konkurencji, źle ustawioną cenę za kliknięcie, albo nie mieć dodanego zdjęcia.

Mergado zaleca znalezienie osoby, czy agencji, która specjalizuje się w wyszukiwarkach. Jest to wysoce profesjonalna usługa, za którą w parze z jakością idzie cena. Polecamy wybrać kogoś z certyfikowanych agencji. Tam pracują specjaliści, którzy naprawdę rozumieją specyfikę wyszukiwarek